Закрити
Немає облікового запису - зареєструйтесь
Забули пароль?
Закрити

Закрити
Кошик0
Пошук
Кабінет0

Обмін та повернення

Правила повернення товару в інтернет-магазин «HBBS»:

Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару, у випадку, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований.Товар також може бути повернений кур'єру безпосередньо в момент доставки. Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується.

Якщо дефекти товару були виявлені після доставки, впродовж 14-ти днів з моменту покупки його можна повернути або обміняти. Для цього вам необхідно звернутися до інтернет-магазину «HBBS Toys» за телефонами: +38-(098)-71-64-171, +38-(068)-361-57-87, узгодити з менеджером день і час повернення товару.

Обов'язкова умова для повернення або заміни товару – відсутність на ньому пошкоджень, наявність оригінальної упаковки, супровідних документів і товарного чека.

Усі дії з повернення товару відбувається згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернути та обміняти товар можливо також за адресою м. Кременчук, бульвар Автокразівський 8

Загальна інформація

Гарантійний термін експлуатації – це термін, протягом якого покупець гарантує дотримання правил користування товаром, а виробник, відповідно, виконує щодо нього гарантійні зобов'язання.

Гарантійний термін експлуатації товару, який реалізований через торговельну мережу «HBBS », рахується з моменту передачі товару покупцю.

Гарантія:

Інтернет-магазин «HBBS » піклується про свою репутацію, тому продає тільки сертифікований в Україні товар.

Термін дії гарантії починається з дня продажу товару.

На всі товари, які були придбані в інтернет-магазині «HBBS», поширюється офіційна гарантія від виробника. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек. Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцю.

Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами.

Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок.

Дізнатися про термін та детальні умови гарантійного обслуговування обраного товару покупець може у компанії-постачальника, назва та реквізити якого обов’язково зазначені на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників магазину «HBBS Toys» й отримати інформацію щодо назви та реквізитів компанії-постачальника.

Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування та ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації.

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування та правила використання товару, це дозволить уникнути помилок та експлуатувати товар згідно його відповідного робочого режиму.

Під час продажу товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню або гарантійній заміні, продавець зобов'язаний:

  • у присутності покупця здійснити перевірку якості товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником), повної укомплектованості товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
  • поінформувати покупця щодо правил користування товаром;
  • заповнити відповідні розділи гарантійного та відривного талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником);
  • видати покупцю розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек чи інший документ, що засвідчує факт купівлі товару).

Якщо товар потребує проведення робіт із введення в експлуатацію, продавець зобов'язаний надати споживачу відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.

Що робити у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку несправність товару?

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника провести ремонт товару, заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника) або повернення сплаченої за товар грошової суми.

Згідно законодавству такі вимоги споживача задовольняються щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

Що робити якщо товар придбаний покупцем товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням?

Відповідно до Закону, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не задовільнивйого за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Відповідно до Закону, товар підлягає поверненню або заміні за наступних умов:

  • збережена комплектність товару,
  • збережена цілісність упаковки,
  • збережені маркування та ярлики виробника,
  • товар новий та не був у використанні.

Якщо товар відповідає всім умовам повернення, покупець має право звернутися в магазин, пред'явивши документ, що засвідчує особу покупця і заявити про своє бажання замінити товар.

Які дії працівників магазину щодо обміну неякісного товару?

Працівники магазину, у вашій присутності, оглянуть товар на місці, та якщо він дійсно знаходиться в неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості.

Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець, за бажанням, може здати придбаний і купити інший, який підійде йому за характеристиками та ціною.

Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожчий за товар, що повертається, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевший, різниця в ціні повертається магазином. У разі якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, які були отримані за товар.

Що робити, якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару?

В разі, коли працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, його буде відправлено компанії-постачальнику на експертизу. На час перебування товару на експертизі покупець отримає від магазину гарантійний лист, в якому буде зазначена:

  • назва товару;
  • скарга щодо його несправності;
  • дата, коли товар було повернено до магазину;
  • висновок щодо необхідності відправлення товару на експертизу.

Якщо експертиза підтверджує, що товар набув невідповідного стану з вини компанії-постачальника або за умови наявності фабричного дефекту, покупець має право на обмін чи повернення товару або коштів, що були витрачені на його придбання, на вищезазначених умовах.

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

По-перше, подати відповідну письмову заяву, де будуть зазначені вимоги покупця та причини повернення товару.

Окрім причин в заяві обов’язково треба зазначити наступну інформацію:

1. дані документа, що засвідчує особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата і місце його видачі);

2. дані про товар (найменування товару, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару станом на дату продажу);

3. суму виданих за повернутий товар коштів.

Повернення грошових коштів здійснюється за графіком роботи пункту самовивозу і тільки за умов наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.

У яких випадках сервісний центр компанії-постачальника може відмовити у гарантійному обслуговуванні?

Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушено цілісність гарантійних пломб, наявні механічні ушкодження, що могли бути причиною виходу товару з ладу, порушено правила експлуатації, проведено несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнено гарантійний талон, серійний номер товару стертий або відсутній..

Дотримання умов, що наведені в гарантійному талоні та інструкції з експлуатації (паспорті) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом всього гарантійного терміну та підтримувати його у робочому стані протягом усього терміну експлуатації.

Закрити